Osnovna šola SOSTRO

Filter
  • 4. 4. 2019, obisk pisateljice Dese Muck

slike v galeriji dejavnosti

4. aprila nas je obiskala Desa Muck, priljubljena slovenska pisateljica. Otroci zelo radi berejo njene knjige, tudi tisti, ki sicer berejo manj, zato je bilo srečanje z njo za vse izjemno doživetje. Z zanimanjem smo prisluhnili duhovitim in napetim zgodbam iz

• Unesco: BRANJE - MOJE SANJE

slike v galeriji dejavnosti

V okviru Unescovega nacionalnega projekta Branje – moje sanje smo se v 2. b odločili, da postanemo pravi mali pisatelji. Da bi svinčnik lažje drsel po listu papirja, smo si najprej prebrali pravljici Veveriček posebne sorte in Niko nosorog pa že ni pošast. Osrednja tema obeh pravljic je drugačnost. S pomočjo pogovora smo ugotovili, da smo tudi ljudje različni. Razlikujemo se po

• Obvestilo

Devetošolci pridno zbiramo denar za zaključni izlet. Ker bi radi finančno razbremenili svoje starše, pridno sami polnimo skupni mošnjiček.
    V ta namen bomo imeli v četrtek, 4. aprila 2019, ponovno zbiralno akcijo starega papirja, ki bo trajala od 7.00 do 15.00.

Hvala za sodelovanje.

devetošolci

• Polfinale državnega prvenstva v šolski odbojki, 27. 3. 2019

slike v galeriji dejavnosti

V sredo, 27. 3. 2019, so imele naše odbojkarice v Kopru polfinalno tekmo državnega prvenstva v šolski odbojki. Prvo tekmo so z veliko prednostjo premagale OŠ Izola. Drugo tekmo pa jim, na žalost, sreča ni bila naklonjena. Kljub izredni borbi, predanosti, vztrajnosti in izredno glasnemu navijanju naših navijačev so tekmo proti OŠ Koper

• OBISK PROIZVODNJE MAKRONOV, 26. 3. 2019

slike v galeriji dejavnosti

V torek, 26. 3. 2019, je skupina učencev obiskala proizvodnjo makronov v Tomačevem. Ob prihodu smo si kot pravi pekovski mojstri nadeli primerna oblačila, torej predpasnik in kapico, in si umili roke. Nato nas je gospa Herman popeljala skozi zgodovino in nam razložila, da ta okusni piškot ne izvira iz Francije, ampak je bil tja pripeljan iz Italije. Nato smo se seznanili s

• Planinsko-orientacijsko tekmovanje – 2. regijska tekma, 23. 3. 2019

GORNJI IG 2019

23. marca 2019 smo se v lepem sončnem vremenu zbrali v vasi Gornji Ig pod Krimom. V okolici so organizatorji poskrili mnogo kontrolnih točk, ki so jih člani ekip morali najti v čim krajšem času. Tekme se je udeležilo kar 5 ekip učencev iz naše šole. In to zelo uspešno. V najmlajši A

• TABOR FARA, 1. B RAZRED, 25. - 29. 3. 2019

Petek, 29. 3. 2019
    Še tri slikce, ostalo ob koncu šolskega leta. :) Gremo pakiraaaat....

Četrtek, 28. 3. 2019
    Poročilo tretjega in četrtega dne:
    - v potoku je kup živalic, ki jih lahko pogledaš pod mikroskopom
    - jemo kislice, čemaž, trobentice, vijolice, krompirjevko (gozdni regrat)...
    - postavljanje šotorov in ognjišča

• BOČ – Štajerski Triglav - izlet gorniškega krožka, 16. 3. 2019

slike v galeriji dejavnosti

V soboto, 16. marca 2019 smo se spet podali na gorniški izlet. Tokrat na osamelca nad Zgornjimi Poljčanami na Štajerskem, ki je poleg visoke telekomunikacijske antene najbolj znan po roži. Velikonočnica je izredno redka in lepa. Cveti spomladi okoli Velike noči na travnatih pobočjih te gore. Ker je bilo letos zelo toplo in malo snega, so se

• Tabor 1. razred - Fara, 18. - 22. 3. 2019

Tabor Fara 1. razred - 4. dan

Zbudili smo se v lepo jutro in sonce nas je zvabilo na plano. Odpravili smo se na pohod do meje, spoznali vojake in njihovo delo. Občudovali smo naravo in pujse na bližnji kmetiji. Popoldne smo se igrali vremenoslovce, izdelali smo vetrnice in jih tudi preizkusili. Ker nam je bil včeraj adrenalinski park tako všeč, smo se tudi danes

• Srebrna priznanja na tekmovanju Slovenščina ima dolg jezik

Na regijskem tekmovanju so za svoj film prejeli srebrna priznanja LARA MATOS, JURE MAČEK, ANJA KOZLEVČAR, TJAŠA INTIHAR in ERAZEM ČUČULOVIĆ iz 8. r. ter LUKA PREDALIČ, IVANA KADIČ in NINA ŽGAJNAR iz 9. r.

Čestitke vsem!

Mentorica Martina Golob

• Četrtfinalno tekmovanje v odbojki, 9. 3. 2019

slike v galeriji dejavnosti

V sredo, 9. 3. 2019, se je v naši veliki telovadnici odvijalo četrtfinalno tekmovanje v odbojki. Udeležile so se ga tri ekipe- OŠ Otočec, OŠ Šmarje- Sap in OŠ Sostro. Odigrane so bile tri tekme, na dveh so si zmago izborile naše odbojkarice. V dvoboju med OŠ Otočec in OŠ Šmarje- Sap,pa je zmago odnesla OŠ Šmarje- Sap.

Iskrene čestitke našim

• PUSTOVANJE 2019

slike v galeriji dejavnosti

V torek, 5. 3. 2019, je bilo v telovadnici OŠ Sostro veselo , saj smo imeli pustno rajanje. Najprej so se nam predstavile skupinske maske, ki so jih učenci izdelali sami. Da je žirija imela nekaj časa za razmislek, je nastopil šolski bend Štirje asi, ki je zaigral nekaj rock pesmi . Super so bili! Nato je žirija razglasila najboljše maske v dveh kategorijah. Pri skupinskih maskah so 3. mesto zasedli šolski polži

• ZIMSKI ŠPORTNI DAN - OBVESTILO, ČETRTEK, 7. 3. 2019

SMUČANJE na Krvavcu

Odhod izpred šole bo ob 8.15, vrnemo pa se ob 15.00.

Učenci morajo imeti s seboj popolno smučarsko opremo. Smučalo se bo po skupinah, na smučišču pa morajo biti disciplinirani.

Za učence smučarje, zaradi kasnejšega povratka, ta dan kosila ni!

DRSANJE v hali Tivoli

Odhod izpred šole bo ob 8.15 (malico vzamejo s seboj), povratek pa bo ob 12.30.

Drsalo se bo od 8.40 do 11.00, po končanem drsanju sledi sprehod po Tivoliju. Učenci morajo imeti svoje drsalke, s seboj pa naj vzamejo tudi čelado (smučarska, kolesarska).

...
  • Izdaja položnic za mesec februar

Položnice za mesec februar bodo izdane kasneje kot ponavadi (konec marca), zaradi bolniške odsotnosti.

Hvala za razumevanje.

Barbara Mazi
    računovodkinja

• 14. 2. 2019: UNESCO ASPnet nacionalni projekt z mednarodno udeležbo - Z odra na oder

slike v galeriji dejavnosti

Projekt Z odra na oder že dvaindvajset let organizira Osnovna Šola Leona Štuklja v Mariboru. Namenjen je druženju, spoznavanju in prikazu dela osnovnošolskih gledaliških skupin ob uresničevanju UNESCO ciljev. Nastopajoči lahko brez treme in strahu pred ocenjevanjem prikažejo svojo

• PRVENSTVO LJUBLJANE V NAMIZNEM TENISU, 19. 2. 2019

slike v galeriji dejavnosti

V torek, 19.2.2019, je v dvorani Namiznoteniškega društva Kajuh – Slovan potekalo prvenstvo osnovnih šol Ljubljane v namiznem tenisu. Tekmovanja so se udeležili Jure Oven, Bor Brodnjak in Lovro Ažman. Dosegli so odlične rezultate. Jure Oven je dosegel dosegel sploh prvo uradno posamično zmago na uradnem tekmovanju, Lovro Ažman je zasedel skupno

• Športni dan - Planica, 18. 2. 2019

slike v galeriji dejavnosti

Zadnji teden pred počitnicami smo učenci in učenke četrtih razredov začeli športno. Preizkusili smo se v teku na smučeh, pohod po dolini Tamar pa smo zaradi poledenelega terena nadomestili z igrami na snegu. Skakalnice pod Poncami so nas v čudovitem vremenu popolnoma prevzele. Imeli smo se super!