Osnovna šola SOSTRO

Arhiv obvestil

Filter
  • Reportaža o delovni soboti, 29. 9. 2018

"Bolje pozno kot nikoli." Učenke 5. razreda Inja, Julija, Tjaša in Nika so pripravile reportažo o delovni soboti. KLIKNI (ppt_smallpptx)!

Maruša Babnik

• Svetovni dan učiteljev

slike v galeriji dejavnosti

Petega oktobra učitelji praznujemo svoj stanovski praznik že 25 let. V OŠ Sostro učenci nadaljujejo tradicijo in z ličnimi izdelki v rokah obiščejo svoje učitelje, jim čestitajo ob njihovem prazniku in se jim zahvalijo za trud in znanje, ki ga jim posredujejo. Znanje je vrednota, s katerim je mogoče premagovati ovire in si širiti svoje obzorje.

Pripravila: Jožica

• Tabor 4. razredi, Vojsko, 8. 10.–12. 10. 2018

slike v galeriji dejavnosti

Po vijugasti, ampak ne preveč dolgi poti, smo prispeli na Vojsko. Naš dom se je kopal v megli in nič ni kazalo, da nas bo ogrelo sonce, ki se je uro po nasem prihodu prikazalo na nebu. Po uvodnih sestankih in dobrem kosilu smo začeli z dejavnostmi...danes sta bili na vrsti orientacija s topografijo in klekljanje. Že dopoldanski postanek v Idriji, kjer smo obiskali

• DRŽAVNO ORIENTACIJSKO TEKMOVANJE – CRNGROB 2018, 4. 10 . 2018

slike v galeriji dejavnosti

V četrtek, 4.10.2018 smo se udeležili državnega tekmovanja v orientacijskem teku za osnovnošolce in dijake. Tekmovanje je bilo v vasi Crngrob pri Škofji Loki. V ospredju so bili večinoma tekmovalci, ki orientacijski tek trenirajo v klubih. Naših učencev in učenk v teh klubih ni, a smo kljub temu uspeli ujeti tri uvrstitve med deset

• Mali atletski pokal, 1. 10. 2018

slike v galeriji dejavnosti

V ponedeljek, 1. 10. 2018, smo se z učenci odpravili na atletske površine športnega parka Ljubljana. Ob glasnem navijanju so nas z vrhunskimi rezultati razveseli Sašo Kondič (3. mesto v teku na 300 metrov), Kristjan Hemler (2. mesto v teku na 60m), Jernej Nejc Zupančič (2. mesto v metu vortexa), Alen Nik Shaqiri (1. mesto v teku na 60 metrov), Matevž Povše (1. mesto v suvanju

• SLEMENOVA ŠPICA in MALA MOJSTROVKA – 29. 9. 2018

slike v galeriji dejavnosti

Prvi izlet gorniškega krožka v tem šolskem letu je bil na delovno soboto. Poln avtobus je učence s štirimi vodniki in mentorico odpeljal na Vršič, 1611 m visoko. Do sedelca Vratca (1800 m) smo se povzpeli vsi skupaj. Tam smo se malo okrepčali, si oddahnili in za rojstni dan zapeli učenki, ki nas je pogostila z bonboni. Kar hitro je šest učencev z

• OBVESTILO - IZMENJEVALNICA IGRAČ, 5. 10. 2018

V okviru Tedna otroka bomo v petek, 5. 10. 2018, na šoli za učence od 1. do 4. razreda organizirali izmenjevalnico igrač. Namen dogodka je razveseliti učence - otroke z "novimi" igračami, ki bi jim omogočile igro, razvoj domišljije, druženje, sprostitev.
    Učenci naj v šolo prinesejo igračo (lahko tudi več), ki jo ne potrebuje več, vendar je še lepo ohranjena ter uporabna in jo želi izmenjati za kakšno drugo igračo. Menjava velja ena za eno. Primerne so kocke, sestavljanke, knjige, vozila vseh vrst, žoge, namizne družabne igre, karte... Starši pogovorite se s svojimi otroki, katera igrača bi bila primerna za menjavo in je otrok ne bi pogrešal. Menjava je namreč dokončna.
    Upamo, da pripravimo prijeten dan otrokom in jim polepšamo teden, ki je namenjen le njim!

Kristina Pelc Zupančič,

• OBELEŽITEV 25. OBLETNICE ZDRAVE ŠOLE , 29. 9. 2018

slike v galeriji dejavnosti

Prvo delovno soboto (29. 9. 2018) v letošnjem šolskem letu smo na OŠ Sostro namenili obeležitvi 25. obletnice delovanja projekta Slovenska mreža zdravih šol, katere članica je tudi OŠ Sostro. Dan se je pričel s tradicionalnim slovenskim zajtrkom in nadaljeval v športnem duhu. Člani ŠD Zadvor so v Zadružnem domu učencem razredne stopnje pripravili

• Obvestilo za atletski pokal, 1. 10. 2018

Učenci, ki se bodo v ponedeljek, 1. 10. 2018, udeležili atletskega pokala, se iz tekmovanja vračajo predvidoma ob 18.00.

Aktiv ŠPO

• DELOVNA SOBOTA, 29. 9. 2018

Pozdravljeni,

bliža se delovna sobota. Pričetek pouka ob 8.00. Konec pouka ob 12.25. Ta dan ne bo kosila in ne podaljšanega bivanja. Jutranje varstvo bo organizirano za učence razredne stopnje od 7.00 naprej.

Kombiji in avtobusi bodo zjutraj vozili po običajnem voznem redu. Izjema bo avtobus s smeri Bizovik, ki bo odpeljal ob 7.50. Številka avtobusa bo 26. Odhodi avtobusov in kombijev bodo ob 12.30.

Dan bo v znamenju 25. obletnice Zdrave šole. Imeli bomo tradicionalni slovenski zajtrk. Veliko se bomo gibali in si ogledali razstavo Darovi jeseni.
    Vsi učenci naj bodo oblečeni v športna oblačila in športne čevlje. S seboj imajo tudi šolske copate in nahrbtnik.
    Učenci 7. in 8. razredov imajo s seboj še pisala, zvezek za DKE, lepilo in

• Obisk odbojkarjev ACH Volley, 24. 9. 2018

slike v galeriji dejavnosti

V ponedeljek, 24. 9. 2018, so nas obiskali odbojkarji aktualnih državnih prvakov ter tekmovalcev v odbojkarski ligi prvakov ACH Volley. Skupaj z igralci smo preizkusili naše veščine, se učili osnovne odboje in kar je najpomembneje, uživali v igranju odbojke.

Učenci 4. in 5. razredov

• Sostrski matematični raziskovalni tabor SMaRT 2018, 21.–23. 9. 2018

slike v galeriji dejavnosti

Skupina učencev 8. razreda je v petek odšla na matematični raziskovalni tabor SMaRT. Učenci so preko delavnic spoznavali matematiko na drugačen način. Spoznavali so ligaški sistem in tekmovali v igri povezav. Spoznavali so tudi poliedre, metode reševanja besedilnih nalog, reševali Einsteinovo uganko, šifrirali sporočila …

• KOLESARSKI INFORMATIVNI KROG 2018, 19. 9. 2018

slike v galeriji dejavnosti

Vsako leto je čas med 16. in 22. septembrom namenjen mednarodni prometni akciji »Evropski teden mobilnosti«. V okviru tega smo se v sredo, 19. 9. 2018 tudi mi z OŠ Sostro udeležili akcije »Kolesarski informativni krog«.
    V meglenemu jutru se je 8 učencev, ki so se lani pri kolesarskem izpitu najbolje izkazali, podalo na 9 km dolgo pot v center mesta.

• DAN BREZ AVTOMOBILA NA OŠ SOSTRO, 21. 9. 2018

slike v galeriji dejavnosti

Tudi na OŠ Sostro obeležujemo DAN BREZ AVTOMOBILA.
    V ta namen smo prvošolčki in drugošolci pobarvali in izobesili napis

VOZI PREVIDNO!

Našli smo tudi pesmico o prometu:

ENA PROMETNA

PROMET NA CESTI JE IN V ZRAKU,
    PA NA VODI IN NA VLAKU.

DA V PROMETU

• Najboljši v Malih sivih celicah, 18. 9. 2018

slike v galeriji dejavnosti

V torek, 18. 9. 2018, je ekipa, ki so jo sestavljali Peter Puškarić, Val Bajc in Vid Oven, na predtekmovanju iz Malih sivih celic dosegla 1. mesto med 32 osnovnimi šolami. Zmagovalci so se uvrstili na tekmovanje RTV Slovenija.

Dekliška ekipa (Nina Žgajnar, Lara Matos in Lara Gale) se je na OŠ Dob tudi odlično borila.
    Vsem

• DOPIS ŠOLSKEGA SKLADA STARŠEM IN OTROKOM OŠ SOSTRO

Spoštovani starši in otroci!

Šolski sklad na naši šoli deluje že osmo leto. Njegov namen je skrb za učence matične in podružničnih šol. Do sedaj smo z zbranimi sredstvi pomagali otrokom v socialnih težavah, učencem smo omogočali udeležbo na tekmovanjih, sofinancirali nekatere nadstandardne dejavnosti (matematični tabor, obisk predstave v angleškem jeziku…), pomagali pri nakupu šolskega kombija in drugo.

Pri zbiranju sredstev so nam v veliko pomoč lokalna podjetja, ki donirajo denar in materialna sredstva. Prav tako smo že tretjič organizirali dobrodelni koncert s srečelovom. Del sredstev v šolski sklad prispevajo starši, ki se odločijo za mesečno prispevanje zneska po lastni presoji, ki je obračunan na položnici za prehrano.

V kolikor se odločite, da boste z denarnim prispevkom pomagali učencem naše šole, vas prosimo, da